Digitized [2015] The human brain is the best display ever made

To Digitized 2015 λέει πως το μέλλον είναι τώρα.

Πως οι ανθρώπινες ιστορίες δεν είναι περιεχόμενο.
Πως το μονοπάτι αφήγησης μίας ιστορίας έχει συγκεκριμένα βήματα και αυτά είναι που κρατάνε σε εγρήγορση τον χρήστη-αναγνώστη.
K.Antonopoulos / Al. Jazeera English

skafandro01 skafandro05 skafandro04 skafandro03 skafandro02

Πως LA (Lάρισα) και Αμερική μπορούν να συνεργάζονται, αρκεί να υπάρχουν τα κατάλληλα εργαλεία.
J. Magas, A. Blanas, D. Evagelou / Custom Media Labs

skafandro06 skafandro07 skafandro09
Πως  η τυπογραφία είναι τα “ρούχα” των λέξεων και γι’αυτό οφείλουμε να της φερόμαστε με την πρέπουσα σημασία.
Richard Rutter / Clearleft

skafandro10 skafandro16 skafandro15 skafandro14 skafandro13 skafandro12 skafandro11

Πως οι τεχνολογίες θα έπρεπε να προσαρμόζονται στον ολοένα αναπτυσσόμενο ανθρώπινο εγκέφαλο (και όχι τούμπαλιν).
Πως ο σχεδιασμός πρέπει να είναι διαχρονικός.
THE HUMAN BODY IS THE NEXT COMPUTER INTERFACE.
Φανταστικός David Navarro / WEDONTNEEDROADS.CO

skafandro17 skafandro28 skafandro27 skafandro26 skafandro25 skafandro24 skafandro23 skafandro22 skafandro21 skafandro20 skafandro19 skafandro18

Πως χρειάζεται οργάνωση και επαναπροσδιορισμός σε κάθε project.
Yandis Ying / Sapientnitro

skafandro29 skafandro30 skafandro29b

Πως είναι καλό να φτιάχνουμε μία παιδική χαρά και όχι ένα εργοστάσιο παραγωγής.
Πως αν αυτό που σχεδιάζουμε θυμίζει διαφήμιση, κάτι δεν κάνουμε καλά.
Πως ότι κάνουμε πρέπει να είναι ξεχωριστό, αξιαγάπητο και αξέχαστο.
Marcus Fuchs / Hello Monday

skafandro31 skafandro34 skafandro33 skafandro32

Πως κάποια μεγάλα project, χωρίς τους κατάλληλους ανθρώπους, δε λειτουργούν.
P.Thomoglou / PA TH

skafandro36

Πως ο CH3 / G. Cherouvim έχει συμμετάσχει σε φανταστικά projects.
(εδώ χάζευα και δεν υπάρχει αρκετό οπτικό υλικό)

skafandro35 skafandro CH3

Πως ζούμε την ψηφιακή επανάσταση.
Πως δεν επιζεί το πιο δυνατό ή έξυπνο είδος αλλά αυτό που είναι πιο ευμετάβλητο στις αλλαγές (βλ. κατσαρίδες).
Josh Payton / Huge

skafandro37 skafandro42 skafandro41 skafandro40 skafandro39 skafandro38

Πως διασκεδάζοντας μέσα από τη δουλειά σου, ανακαλύπτεις καινούρια μονοπάτια και προϊόντα, προσκαλόντας πελάτες σε κάτι καινούριο.
Πως πρέπει να ακολουθείς τα πάθη σου.
Johny Slack & Stevijn van Olst / Cartelle

skafandro49 skafandro53 skafandro52 skafandro51 skafandro50   skafandro47
skafandro48
skafandro46 skafandro45

Farewell #digitized15 !