Digitized [2014] the future

Το Digitized είναι το συνέδριο που κοιτά μπροστά, δίνοντας την ευκαιρία να συζητήσουμε και να δούμε από κοντά μεγάλα δημιουργικά γραφεία και projects της Ελλάδας και του εξωτερικού. Ή μάλλον… όχι γραφεία. Δημιουργικούς, ανήσυχους ανθρώπους στο χώρο του Design. Μία οπτική γεύση και το δικό μου top κάτι από το φετινό συνέδριο.

O Vitaly Friedman λέει πως, αν είσαι πιστός και σταθερός στο όραμά σου, ένα μικρό site μπορεί να γίνει το Smashing Magazine.
“The conceptions that you make are important.”

Vitaly Friedman  Founder & Editor-in-Chief at Smashing Magazine

Vitaly Friedman  Founder & Editor-in-Chief at Smashing Magazine

O Σπύρος Μαρτζούκος της Edenspiekermann_ από το Graphic Design οδηγήθηκε στο Development.  Κάνοντας, όπως είπε, [baby steps] και μαθαίνοντας μέσα από την πορεία του την καλύτερη δυνατή συνεννόηση με τον πελάτη κατάφερε να αποφεύγει τις υπερωρίες και το κυνήγι των deadlines. Μας σύστησε το Fontshop και έκλεισε με τη διάσημη φράση του George Bernard Shaw “We don’t stop playing because we grow old. We grow old because we stop playing.”

Spiros Martzoukos  Web Developer at edenspiekermann_

Spiros Martzoukos  Web Developer at edenspiekermann_

Spiros Martzoukos  Web Developer at edenspiekermann_

Spiros Martzoukos  Web Developer at edenspiekermann_

Spiros Martzoukos  Web Developer at edenspiekermann_

Spiros Martzoukos  Web Developer at edenspiekermann_

O Βασίλης Αλεξίου της McCANN μας σύστησε την αγαπημένη του κασσέτα.

Vassilis Alexiou  Creative Director at MRM // McCANN ATHENS

O Rick Barraza της Microsoft τόνισε την ανάγκη του Design να λύνει προβλήματα και όχι να δημιουργεί νέα.
“Design is resolving problems.”

Rick Barraza  Design Strategy, Quality Experience & Design at Microsoft

Rick Barraza  Design Strategy, Quality Experience & Design at Microsoft

Rick Barraza  Design Strategy, Quality Experience & Design at Microsoft

Rick Barraza  Design Strategy, Quality Experience & Design at Microsoft

Rick Barraza  Design Strategy, Quality Experience & Design at Microsoft

Rick Barraza  Design Strategy, Quality Experience & Design at Microsoft

Ο Carlos Ulloa της Helloenjoy μίλησε για τη μεγάλες του αγάπες, τα παιχνίδια και το 3D, και τη σημασία του να εξελίσσεσαι ώστε να παραμένεις στο παρόν.
“Things don’t stop. Don’t freeze…”

Carlos Ulloa  Interactive Designer, co-founder at HelloEnjoy

Carlos Ulloa  Interactive Designer, co-founder at HelloEnjoy

Carlos Ulloa  Interactive Designer, co-founder at HelloEnjoy

Carlos Ulloa  Interactive Designer, co-founder at HelloEnjoy

Πως στήνουν ένα παιχνίδι οι Monsters; Το χτήσιμο χαρακτήρων, περιβάλλοντος και πλοκής από τα μάτια δύο game designers. Προσωπικά περιμένω με αγωνία το release του Hibrys το 2015. Σκοτεινό περιβάλλον με τον μελαγχολικό πρωταγωνιστή Kevin στη δράση. Looking forward…

Alex, Agelos + John  Designers at Monsters

Alex, Agelos + John  Designers at Monsters

Alex, Agelos + John  Designers at Monsters

Alex, Agelos + John  Designers at Monsters

Alex, Agelos + John  Designers at Monsters

Ο Patric de Jong και η Lina Franke του Artificialrome συνδέουν την τεχνολογία με την τέχνη, δημιουργώντας εντυπωσιακά αποτελέσματα. Τα project τους φέρνουν τον χρήστη από την πραγματικότητα στην εικονική πραγματικότητα, επιτρέποντας του να “ταξιδεύει”.
“Virtual reality vs Staying in the real world” – “Our most recent past is called news.”

Patrik de Jong+Lina Franke  Creative Director at Artificial Rome

Patrik de Jong+Lina Franke  Creative Director at Artificial Rome

Patrik de Jong+Lina Franke  Creative Director at Artificial Rome

Patrik de Jong+Lina Franke  Creative Director at Artificial Rome

Patrik de Jong+Lina Franke  Creative Director at Artificial Rome

Patrik de Jong+Lina Franke  Creative Director at Artificial Rome

Patrik de Jong+Lina Franke  Creative Director at Artificial Rome

Patrik de Jong+Lina Franke  Creative Director at Artificial Rome

O Arseny Vesnin του Designcollector έδωσε μία γερή γεύση του ρωσικού Design και δημοφιλών app της Ρωσίας -και όχι μόνο-. Τρράβηξε antiselfie και έφτιαξε εύκολα μία κινούμενη εικόνα (gif) με το coub.

Arseny Vesnin  Founder at Designcollector.net

Arseny Vesnin  Founder at Designcollector.net

Arseny Vesnin  Founder at Designcollector.net

O Gui Selz των Stinkdigital ισχυρίζεται πως δεν είναι κακό να μην τα ξέρουμε όλα και πως τα λάθη δεν είναι τέρατα, αλλά κομμάτι του design. Μας σύστησε το αστείο app Somebody, που μεταφέρει το μήνυμά σου, στέλνοντας τον πλησιέστερο χρήστη του app, σε ένα οικείο σου πρόσωπο να του το πει προφορικά αλλά κυρίως γλαφυρά.
“It’s ok to not know.”

Gui Seiz  Creative Director at Stinkdigital

Gui Seiz  Creative Director at Stinkdigital

Gui Seiz  Creative Director at Stinkdigital

Gui Seiz  Creative Director at Stinkdigital

Gui Seiz  Creative Director at Stinkdigital

Gui Seiz  Creative Director at Stinkdigital

IMG_7807

Gui Seiz  Creative Director at Stinkdigital

Gui Seiz  Creative Director at Stinkdigital

Οι David Ronhel και Guillaume Gouessan μίλησαν μέσα από της επιβλητικές δουλειές των Hellohikimori. Αυτούς που θέλεις να πηγαίνεις σε όλα τα πάρτυ στο studio τους.

David Ronhel  Executive Creative Director at HKI™ Hellohikimori™

David Ronhel  Executive Creative Director at HKI™ Hellohikimori™

David Ronhel  Executive Creative Director at HKI™ Hellohikimori™

David Ronhel  Executive Creative Director at HKI™ Hellohikimori™

David Ronhel  Executive Creative Director at HKI™ Hellohikimori™

David Ronhel  Executive Creative Director at HKI™ Hellohikimori™

 

David Ronhel  Executive Creative Director at HKI™ Hellohikimori™

IMG_7755

Κλείνοντας το #digitised14 με τον Κομφούκιο, αναμένουμε το Digitized 2015. Tschüs.